wtorek, 8 lutego 2011

39 tydzien ciazy

Witam w 39 tygodniu +2 dni. Troszke sie spuznilam z tym postem, ale to nic. Szczerze mowiac nie myslalam, ze doczekam az 39 tygodnia z ta ciaza. Przedewszystkim przez sytuacje kiedy bylam w 27 tygodniu i mialam zagrozenie przedwczesnym porodem. Naszczescie doczekalismy bezpiecznego czasu, a tu sie nic nie dzieje hehehe!! Zadnych konkretnych objaw porodu wciaz nie widac. Czuje sie naprawde dobrze, energia dopisuje i czuje sie jakbym byla dopiero w 6 miesiacu ciazy :) Co nie znaczy wcale, ze nie jest mi ciezko, bo jest juz bradzo. Malutka wazy kolo 3 kg takze uwierzcie, ze czuje sie w brzuszku nieco napiecia. Jedyne objawy jakie mam to skurcze Hicksa i czasem nawet bolesne. Czuje rowniez ze niunia nieco sie obnizyla, bo nie raz czuje parcie na pecherz, ale takie jakby wlasnie mala naciskala glowka. Ciagle sie wypina, wyciaga, wykreca :) ale staram sie delektowac tym ile moge bo wiem, ze tuz po porodzie bede bardzo za tym tesknic!! Nie pamietam czy pisalam o ostatniej wizycie, ale na KTG zadnych skorczy nie bylo, serdusio bilo perfekcyjnie no i po zbadaniu okazalo sie ze szyjka minimalnie skrocona i rozwarcie na 1 cm, ale to i tak za malo zeby cos sie zaczelo ;P hehe Nic jutro mam kolejna wizyte wiec sie okaze czy cos poszlo do przodu, czy nadal stoi w miejscu. Tak czy siak wiem mniej wiecej, ze jezeli zabka nie wyskoczy do 14 Lutego to napewno juz w przyslym tygodniu, srodla lub czwarek urodze po przez wywolanie :D JUPI !!!
Pozatym w domciu juz prawie wszystko gotowe. Ostatnie pozadki po remoncie lazienki wciaz trwaja, ale jest juz lepiej niz bylo. Wszystko mam juz gotowe. Torba spakowana moja i niuni, musze jeszcze tylko meza przygotowac. Kamery i aparaty naladowane. Czyli mozemy startowac pelna para!! Ehhhhh juz tak malutko czasu zostalo, a ja czuje sie jakbym juz cale wieki byla w ciazy i ze juz tak zostanie :) Ciaza to blogoslawiony stan, ale jakby mi powiedzieli, ze mam jeszcze z 3 tygodnie wytrzymac to chyba bym nie dala rady ;)
Nie wiem czy to moj ostatni post- to sie okaze moze jeszcze 40 tydzien uda mi sie zamiescic, zobaczymy? :)
3majcie kciukasy !! :)

Brzusio w 39 tygodniu: 110 cm!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz