poniedziałek, 31 stycznia 2011

38 tydzien ciazy

Witam w 38 tygodniu ciazy :)
Cuz moge napisac- dobrze jest juz wiadomo, ze teraz to juz ciagle czekam na pierwsze oznaki porodu :) Kazdy bol kregoslupa lub podbrzusza nasuwa mi mysl " Jejku zaczelo sie " heheh , ale jak narazie to tylko fauszywe alarmy. Skurcze zwiekszyly swoja czestotliwosc w tym tygodniu oraz ilosc. W nocy wogle nie moge spac!! Nie wiem wlasnie czy to przez skurcze, ktore mam naprawde bardzo czesto, czy w koncu to juz adrenalina nie pozwala mi zmrozyc oka. hmmmm Niunia przez dwa ostatnie dni byla bardzo spokojna. Rusza sie ale bardzo delikatnie. Czytalam, ze dzieci przez samym porodem bardzo sie uspakajaja wiec myslalam, ze to juz jakis znak, ale dzis niunia nadrabia te dwa dni heheh :D Ostatnia wizyta u ginekologa, poszla calkiem dobrze. Podlaczyli mnie pod Ktg na 10 min, ktore pokazalo, ze z dziubkiem wszystko okej. Rowniez mialam jeden duzy skorcz ktory doszedl do skali 10 :D takze dobrze ze juz cos sie tam dzieje. Szyjka dalej dluga i pozamykana, ale lekarz przy badaniu wykryl, ze dzidzia jest juz glowka do dolu :) takze bardzo sie z tego ciesze i mam nadzieje, ze juz nie bedzie zadnego psikusa  heheh. Termin porodu mam na 14 Lutego, zapytalam lekarza co bedzie jezeli do tego dnia nie urodze? On powiedzial, ze gora dwa dni i beda wywolywac czyli najpuzniej 16 Lutego juz wszystko sie zacznie jejjjjj !!!! :)  :) Juz nie moge sie doczekac. Rowne dwa tygodnie do terminu, a ja siedze jak na szpilkach. W sumie to jeszcze dobrze, ze niunia w brzuszku bo remont ciagle nie skonczony, balagan w domu. Takze chcialabym najpierw skonczyc to i posprzatac, a dopiero po tym urodzic (choc przynam, ze jakbym jutro dostala skorczy to wcale bym sie nie pogniewala hehe )
3majcie za nas kciuki, zeby wszystko sie udalo, zeby zabka byla zdrowa no i zeby przedewszystkim porod byl lekki i w miare przyjemny hehe :P
Nie bede rozpisywac sie az tak w tym tygodniu bo teraz oprocz czekania nic zabardzo sie nie dzieje  :)


Brzusio 38 tydzien : 108 cm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz