piątek, 22 października 2010

Pokoik :)


Witam!  Wstawiam zdjecia pokoiku Angelki :). Narazie caly czas jest w stadium remontowym. Musimy jeszcze pomalowac listwy, zreperowac szafe no i dokupic kilka waznych rzeczy takich jak luzeczko, po ktore pojedziemy w czwartek po mojej wizycie u ginekologa na ktorej bede miala test na cukier. Upatrzylismy sobie niedrogie luzko , fajny kolorek akurat pasujacy do komody, ktora stoi juz w pokoiku. Mam nadzieje, ze jeszcze go nikt nie wykupil i grzecznie sobie czeka na nas w sklepie ;) Juz nie moge sie doczekac.  Z ciuszkow chcialam juz poucinac metki, ale jakos jeszcze nie dalam rady. Wiem, ze juz dwa razy mialam potwierdzone, ze to dziewczynka, ale nigdy na 100 % nikt mi nie da pewnosci, ze tak bedzie. Ja i tak wiem, ze to dziewczynka i chyba wlasnie dzis zrobie porzadek z tymi metkami i sie ich pozbede. Z praniem wszystkiego narazie sie wstrzymam bo i jeszcze troche czasu jest wiec nie chce robic tego 2 razy. Ciuszki i tak by sie zakurzyly bo jak juz wczesniej pisalam mamy jeszcze troche do zrobienia.  Mam nadzieje, ze podoba sie wam kolorek. Ja go uwielbiam. Pomaranczowa kanapa bedzie bardzo przydatna, rozklada sie ona na duze luzko wiec jak moj maz bedzie zmeczony i bedzie musial isc do pracy to, zeby mu nie przeszkadzac bede spac w pokoiku Angelki. I ta kolyska co stoi obok fotela bujanego jest wspaniala. Ma swiatelka, wibracje, misie kreca sie do okola. Jest wiele roznych muzyczek do wyboru, czesto sobie siadam na fotelu i puszczam, zeby mala sie powoli przyzwyczajala sie do tych melodyjek, zeby jej sie podobaly i uspakajaly ja, jak bedzie juz tam sobie lerzec. Kiedy ich tak slucham to zawsze zaczyna sobie podskakiwac w moim brzuszku  :)
Jak skonczymy juz wszystko na dobre to odrazu wstawie zdjecia. Aha i jak myslicie jaki kolor dywanika by tu pasowal? Jak macie jakies pomysly to dajcie znac w komentarzach ;)
Buziaki :*                                                                                                                                                  



1 komentarz: