środa, 22 grudnia 2010

32 tydzien ciazy

Witam w 32 tygodniu + 3 dni. Troche sie ociagnelam z tym postem, ale przed Swietami jestem strasznie zalatana, wiec jak mam wolna chwile to lerze i odpoczywam. W tym tygodniu chyba duzo sie nie zmienilo. Czuje sie w miare dobrze oprucz tego, ze jestem senna i mam lekkie zawroty glowy czasami. Zawroty glowy najprawdopodobniej biora sie od tego, ze niestety nie raz w nocy budze sie na plecach. Dosyc duzo przytylam w ostatnim tygodniu bo az 4 funty !! Ale przyznam, ze ostatnio duzo sobie pozwalam z jedzeniem slodkosci. :) Czyli zachcianki pozostaja bez zmian. Banany jem juz troche rzadziej, ale nie odmawiam ich sobie zupelnie. Mecze sie bardzo nocami, nie wiem jak mam sie ulorzyc, zeby wygodnie bylo mi spac. Szczerze najszybciej i najlepiej zasypiam na plecach, ale wiem, ze nie moge tego robic. Macica jest juz za duza i za bardzo naciska na wszystkie narzady. Zauwazylam rowniez, ze jak dlugo jestem w pozycji siedzacej zaczyna bolec mnie kregoslup. Co do ruchow maluszka, to roznie to bywa. Wszedzie pisza, ze juz od 30 tygodnia niby bedzie sie mniej wiecej wiedziec kiedy maluszek spi i ma swoje pory na zabawy, lecz u mnie nie da sie za bardzo jeszcze tego przewidziec. Moja niunia rusza sie przewaznie ciagle, choc przynam, ze ostatnio mialam taki dzien, ze tych ruchow bylo zdecydowanie mniej niz zwykle. Nie powiem bo odrazu zaczelam sie zastanawiac czy wszystko jest okej, ale jak usiadlam i wcisnelam deliktnie rece w brzusio to zaraz w ciagu 20 min naliczylam te 10 ruchow :) Czesto czuje, ze zabka wyciaga sie tak w poprzek np za jednym razem czuje ja pod zebrem i po drugiej stronie w pachwinie heheh smieczne uczucie :) Zauwazylam rowniez to, ze raczej noce przesypia razem ze mna takze nie mam tego problemu, ze budze sie przez ruchy, raczej  nie spie dobrze poniewaz  WC wzywa!!!  Dzis bylam na wizycie u ginekologa, nic ciekawego sie nie stalo. Rutynowe badanie serduszka i wypytanie mnie jak sie czuje. Dwie z nowych rzeczy to to, ze lekarz sprawdzil mi kostki czy nie puchna i pomacal torche brzuch. W 36 tygodniu powinnam miec sprawdzona szyjke macicy i zrobione usg, zeby zobaczyc pozycje dziecka itp :) Mialam dzis rowniez troche niskie cisnienie, ale mam nadzieje, ze to do niczego zlego nie prowadzi. Musze o tym poczytac... Jejku juz tak niewiele czasu zostalo, ale to dobrze! Juz jestem gotowa :) bo im bardziej czuje sie niedolezna tym bardziej chcialabym byc znowu niezalezna. No nic mam nadzieje, ze te kilka tygodni zleci szybciutko i moim zmartwieniem bedzie czy Angie zjadla tyle ile powinna i czy pieluszke juz trzeba zmienic heheh :) ohhh tesknie juz za nia tak bardzo !!! Juz sie normalnie nie doczekam :) Nic uciekam bo jestem dzis bardzo zmeczona...
Zycze wszystkim WESOLYCH SWIAT !! :)

Brzusio w 32 tygodniu: 103 cm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz