wtorek, 28 września 2010

20 tydzien ciazy

Witam w dwudziestym tygodniu ciazy :)
Tak dokladnie to mam dwudziesty tydzien plus jeden dzien. Coraz blizej, niz dalej jak to sie mowi. Jak sie czuje? hmmm w tym tygodniu dzialo sie oj dzialo! Na poczatku zaczne od mniej smacznych spraw, a mianowicie skurcze ! Dolapal mnie w niedziele taki skurcz, ze nie moglam sie podniesc z krzesla. Najgorsze, ze to byl skurcz, ktory zaczynal sie w kosci ogonowej i szedl az przez cala noge. Zabardzo nie wiedzialam, ktore miejsce jest wlasciwe do masowania, aby to przeszlo. Maz probowal mi naciagac stope do przadu, ale pomagalo tylko na chwilke, bo o wstaniu z krzesla nie bylo mowy. Pozatym nocki- no tak jak tu sie ulozyc, zeby bylo wygodnie? ;P. Do tej pory lewy bok sie sprawdzal, a teraz biodro zaczyna nawalac. blehhh co tu robic? Probowalam spac tak na pol siedzaco, ale wlasnie od takiego spania zaczal mnie bolec kregoslup. W pracy z tymi plecami myslalam, ze wykorkuje! Do tego wszystkiego dochodza zadyszki. Coraz gorzej sie wchodzi po schodach. Dobrze, ze od przodu klatki mam winde :D chyba czas zaczac ja uzywac!!!
Teraz cos milego :)
Mala wierci sie jak szalona w sobote wieczorem dala czadu okolo 15 minut ehhh ! Wspaniale to bylo! Kolejne dni czulam ja, juz nie tylko jak lerzalam i sie wczowalam, lecz przy chodzeniu, siedzeniu itp. Dzisiaj jest troche spokojniejsza bo nie czuje za duzo ruchow, a tak jak zawsze mowie-szkoda ! Bo ja uwielbiam jak ona tam sobie plywa w tym moim "basenie" :D
Ostatnio bylam na zakupach, kupilam sobie znowu kilka ciazowych ubran, ale tylko jakies sweterki no i dwa sety pizamy. Tak czy inaczej nie powstrzymalam sie i kupilam pierwsze ciuszki dla malej :) Najleprze sa body "Rolling Stonse" , a reszta to takie zwykle body, po kilka w komplecie i bardzo tanio ! :)
Wstawie filmik to sobie zobaczycie!
Wczoraj szukalismy z mezem na internecie luzeczko i przewijak, uzywane. Znalezlismy wspanialy komplet z materacykami. Tak sie podrajcowalam i umowilam sie dzis na 8 P.M, zeby to zobaczyc. Komplet bardzo ladny wisniowe drewno, facet napisal, ze tylko cztery razy uzywane bardzo tanio bo 250$ za dwie rzeczy. W sklepie za takie nowe chca 650$ za same luzeczko. Cieszylam sie, ze nie wydam duzo kasy, ale wczoraj przypomnilo mi sie, ze byl tak zwnay "recall" na niektore kojce. I oczywiscie dokladnie te co ma ten gosc do sprzedania zostalo wycofane ze sklepow. Spowodowalo one smierc kiloro dzieci, gdyz bramka nie miala zbyt dobrych wkretow i przechyla sie w rozne strony i dziecko wkladalo tam glowke i sie dusilo. Straszne!!! Odrazu zrezygnowalam!! Trzeba bedzie szukac czegos innego. Trudno. :( Nie wybaczyla bym sobie jakby przez jakies luzeczko cos stalo sie dla mego skarba!!  To wyjasnia czemu gosciu uzyl je sam tylko cztery razy... Pamietajcie, luzeczko to miejsce gdzie dziecko spedza naprawde sporo czasu, musi ono byc bezpieczne!!
Wczoraj wieczorem siedzialam z mezem na sofie, ogladalismy cos w tv. Nagle zaczelam plakac! Nie wiem czemu jakos zrobilo mi sie tak dziwnie. Zaczelam myslec o wszystkim i te luzeczko mnie przerazilo i peklam jak banka mydlana. Maz sie tylko zasmial i mnie przytulil i zaraz po tym ja sama zaczelam sie smiac. I o co chodzi?? heheh Hormony !!!
Juz sie niedoczekam soboty! Umowilam sie z moja kolezanka, ktora tez jest w ciazy ( ma dwa tygodnie mniej niz ja) na zakupy dla dzieciaczkow :) Wspaniale ! Co do kupowania ubranek i akcesori to zrobilam lise na podstawie ksiazki co i ile trzeba kupic, zeby nie przesadzac. Jak wiadomo niemowlaki rosna bardzo szybko i wielu rzeczy co kupimy napeno nie uzyjemy. Zamieszcze ta liste w nastepnym poscie, jakby ktos byl zainteresowany zapraszam z kilka dni. :)
A tymczasem zegnam sie z wami- bay !
Brzusio 20 tydzien- 93 cm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz